A strucc farm, valamint a Hato Caves

Jan 20, 2023 Uncategorized

Ben, valamint tegnap kalandra mentem. Az első a Hato -barlangokhoz, amelyek hűvösek voltak, de nem olyan nagy, mint a barlangok, amelyeket láttam a Sequoias -ban.

Nagyon meleg volt a barlangokban, mert a sziklafalak melegítik.
A legújabb videóim

American Dirt Book Review

További videók

0 másodperc 12 perc, 7 másodperc

Következö
Face maszk javaslatai a futáshoz, valamint a kint sétáláshoz
07:15

Élő
00:00
08:21
12:07

Nyilvánvaló, hogy sötét volt a barlangban. Elnézést a homályos képért.

Mielőtt elindultunk a kalandra, ebédeltünk az üdülőhely svédasztalán. Az utazás során megpróbáltam az ebédet az egészségesebb oldalon tartani, mert a reggeli, a vacsora és az alkoholtartalmú italok valóban összeálltak!

De nem tudtam ellenállni egy sült plantainnak. Ben, valamint én Borussia Dortmund Mez is beesett, mint ezekkel, amikor először mentünk Közép -Amerikába, és továbbra is arra utalunk, hogy otthon készítsük őket.

Oké, vissza az utazáshoz – a Hato -barlangok után a strucc farmba indultunk. Nagyon hűvösebb volt, mint amire számítottam, és nagyon boldog vagyok, hogy elmentem.

Láthattuk minden korosztályú struccokat, és sokat fedeztünk fel róluk. Például, a női struccok megcsókolják, és megeszik a tollokat a tompaikból, hogy kalciumot kapjanak. Ez segíti őket erősebb tojások fektetésében.

És a felnőtt struccok agresszívek lehetnek, és rendkívül erőteljesen rúghatnak. Nem akarja, hogy a vadonban struccot módszerezzen. Az egyik rúgás halott maradhat.

Vettünk egy dzsipet a gazdaság körül, és néhányszor kiszálltunk, hogy megnézhessük a közelről.

Még egy struccot is etettem. Ez ijesztő volt, mivel én voltam az első, aki ezt tette. Hihetetlen volt érezni, hogy a nyakuk a karjaimra súrol.

Ben is megtette.

És aztán kitaláltam őket a kezemből. Kicsit megharaptak a bőröm, mint éppen olyan volt, mint egy kicsit csípő.

A struccok a tojásukon ülnek, hogy inkubálják őket, hogy a tojáshéj akár 400 fontot is elviselhessen! Nagyon nagyszerű volt egy strucc tojás tartása, rendkívül nehézek, és megmondhatod, hogy a héj rendkívül vastag. Szórakoztató tény: Amerikai labdarúgó-válogatott Mez A strucc tojások kevesebb koleszterinszintet mutatnak, mint a baromfi tojás. Ben állt rajta, hogy pontosan megmutassa, milyen erős. Én is félek.

Mielőtt a túra során értelmes kapcsolatot alakítottunk ki a struccokkal, volt időnk, hogy csak lógjunk a farmon.

Van egy étteremük lakóingatlanban, amely különféle strucc ételeket kínál. Ben kijelentette, hogy nem értette, mikor lesz képes újra hiteles strucc burgerrel rendelkezni, így kapott egyet.

Furcsa, annak ellenére, hogy madarak – a strucc hús olyan, mint a vörös hús.

Kóstoltam, és azt hiszem, hogy rendkívül hasonló volt a vörös húshoz is.

Plusz egy sör, mivel erről szól a menekülés.

Az utazási útmutató elmagyarázta, hogy nagy erőfeszítéseket tesznek a környezeti szempontból, és nem pazarolják a madár semmilyen részét. Bármely típusú alkatrészt, amelyet nem lehet használni az étteremben, a sertések vagy a farm aligátorainak biztosítják. A regionális művész még szobrokat készít a csontokkal. Egyikét sem dobják el.

Vacsora – Csütörtök este az üdülőhelynek jelentős külső rendezvénye van, sok világméretű élelmiszerállomással. Ben, valamint én is kiváló asztalt szereztem kívül, és megütötte a különféle finomságokat.

Ennek a lemeznek a legfontosabb eleme a bal alsó oldalon lévő Johnny torta. Alapvetően egy fánk, amelyet kekszként kínálnak. Hasonlóképpen volt saláta és desszert is. De ahogyan éppen ásni kezdtünk, a hibák reszkettek minket. Először megpróbáltuk elrontani őket, azonban ez nem segített. Tehát megragadtuk a tányérjainkat, és berohantunk a beltéri étkezőbe. A környéken mindenkinek is el kellett mennie. Őrült volt!

Ma reggel Ben, valamint én is futtam a regionális környéken. Nem futottam ki a mai utazáson, mivel úgy tűnt, hogy nagyon sok kóbor kutya van. Az egyik dolog az, hogy egy medúza elrontja a medúzát, azonban a másik az egyik országban a veszettség megszerzése.

Amint visszatértünk, reggeliztünk. Ma nem volt zabliszt, ezért kipróbáltam a „kukoricadara” -t (ezt nem hívták szemcséknek). A mindenit. elképesztő volt. Valószínűleg tele van vajjal és cukorral, bármennyire is csodálatos.

Plusz joghurt, gyümölcs és mandula. Végül lebontottam, és volt egy kis mogyoróvaj is. A testem nagyon örült, hogy volt PB, még akkor is, ha ez a viaszos fajta volt.

Aztán Ben, valamint az elmúlt napot a tengerparton Curacaóban töltöttem. Kicsit búvárkodást csináltunk. Csakúgy, mint a kerékpáros csónak dolgát is. De vitát folytattunk a jelenkel és az elveszettvel is. Tehát visszaküldtük a hajót és nyugodt.

Ahhhhh, csak vegye be a szépséget.

Most, hogy elmentünk, tudok beszélni arról, hogy hol tartózkodunk. Ben és én is a Breezes nagyon klubban maradtam Curacao -ban. Az interneten fedeztem fel, miután sok kutatást végzett egy nagyszerű tengerparti rendeltetési nyaralásról.

Úgy gondolom, hogy tisztességes költségű gondolkodásunk van róla egy all inclusive refajta. Még soha nem maradtunk egy AI -nél, tehát nincs más, amivel összehasonlíthatom.

Az ételek és a kiszolgálás is jók voltak

A terek jók voltak. Biztos vagyok benne, hogy fenntartottam a legolcsóbb helyet, amelyet kínálnak, valamint még mindig távoli kilátást kaptunk az óceánra.

Íme néhány más kép a térről –

És a strand tiszta volt.

Ez egy korona reklámnak tűnik. tetszik.

Összességében kiváló időnk volt. De nem hiszem, hogy visszatérnénk Curacaóba, mivel azt hiszem, hogy a sziget ugyanúgy turisztikai, és az üdülőhelyen kívül nincs sok tennivaló.

Hadd értsem meg, ha bármilyen típusú aggodalma van vele.

Jelenleg blogolok a Curacao -ból Miami -ig tartó járaton. Nagyon későn nem fogok felállni (reméljük, hogy 2:00). Tehát nem vagyok biztos benne, hogy ez mit jelent a holnap hosszú távon. Blogolok egy Kawasaki Frontale Mez tipikus rutinról, mégis innen kívülről?

Küldje el nekem a munkafüzetet